niedziela, 19 sierpnia 2012

4. Prorok Codzienny


48 komentarzy:

  1. Fajnie się czyta, czekam na następną notkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. KIEDY NOWA NOTKA?!?!?!?!?!? CO TY SE WYOBRAŻASZ?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piszcie już nowe no ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu takie rzeczy, w sierpniu ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. DAWAJ JUZ TE NOTKE :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gimme mooooore! Nie wytrzymam napięcia! Czy Cherry pogodzi się z Draco? Szkoda mi chlopaa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny sprężcie się!!!
    Już prawie 2 tygodnie bez notki!

    OdpowiedzUsuń
  8. No Heeej! Uwielbiam tego bloga! Jest zajebisty! Trzeba miec trochę nie równo pod sufitem żeby coś takiego napisac :D To komplement w moich ustach! Świetny pomysł, chyba czegoś takiego jeszcze nie widziałam :D Sceny erotyczne są najlepsze, im ich więcej tym lepiej :D Nie moge doczekać się następnej notki :D i wpadnij czasem do mnie jest już dwanascie rozdziałów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WŁAŚNIE DAWAJ JUZ TE NOTKE!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej no! nadal nic nie ma :( a ja chce sie dowiedziec co sie stanie z cherry i draco i chce poczytac jeszcze o ich erotycznych przygodach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisz no coś więcej~ chcę wiedzieć kiedy ktoś zeżre Cherry! D:

    I zapraszam na http://remus-lupin-werewolf.blogspot.com/ Sorki za spam, ale muszę się zareklamować jakoś xD

    OdpowiedzUsuń
  12. czemu już nie piszecie ????

    OdpowiedzUsuń
  13. merlinie, KOCHAM TO XD jest tak idiotycznie beznadziejne, że aż to kocham! :D od dzisiaj zostaję fanką Cherry na dobre i na złe <3
    piszcie coś nowego :*

    zapraszam do mnie, nie-oszukasz-przeznaczenia.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszcie dalej dziewczyny!!! To jest zbyt zarąbiste żebyście przestały!
    Zapraszam do mnie http://harrymione-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie skupiamy się na naszych blogach, na które i tak mamy dosyć mało czasu, ale spokojnie. Kiedy tylko coś durnego wpadnie nam do głów, będziecie o tym wiedzieć :)

      Usuń
  15. Czekam . <3
    Trafiłam na ten blog przypadkiem i co tu dużo mówić jest zajebistyy . <3
    Cherry . ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. muahahahha kocham ten blog :) dobrze jest się czasem pośmiać ^^ szkoda że od dawna nie ma nowej notki, na ale trudno ;pp genialne jesteście XD

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger ♥
    Więcej tutaj: http://bel-amour-dramione.blogspot.com/2013/03/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Dajcie te kolejne notki! Błagam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tesknimy... Za wami za cherry-nie opuszczajcie nas!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie no. Ten blog jest super ! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny blog, nominowałam cię do The Versatile Blogger, szczegóły u mnie: http://fremione-milosc-jest-piekna.blogspot.com/2013/09/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Oryginalne. Dostajecie nominację do Liebster Award. Szczegóły na moim blogu.
    otyiowym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Djcie kolejną notke błagam ja to uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz zryty mózg i teraz ja też, ale muszę przyznać że się uśmiałam ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Padłam i nie wstaje , pomysł ciekawy
      Ale macie zrytem mózgi XD ale ja też wiec spoko :)

      Usuń
  26. Proszę o like: https://www.facebook.com/pages/Stwierdzam-śmierciożerstwo-bo-Draco/519543338130085

    OdpowiedzUsuń
  27. Heh i to piekne zdjatko :))
    Nie no to jest swietne hahah noramlnie nie moge. Dementor boi sie jablka xD szkoda ze nic nowego nie dodajecie. Mogliscie chociaz ostrzec ze konczyci bloga czy cos :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego grzeczność go przestraszyła. Jaki z tego morał dziatki? Chyba sami już wiecie.

      Usuń
  28. Zaczęłam to czytać i powiem, że rozwalacie system! Nie wiem jak można wymyślić coś takiego?! Komiczne i też trochę dziwne.. Nie wiem jak można wymyślić coś takiego jak Drapple, Chickron lub Ludding.. To takie niesmaczne, ale czyta się z bananem na twarzy. Nie obrażając owoców. Hahahaha ;p
    Ale kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  29. 3 lata, a dalej macie komentarze ;)

    ~Moone

    OdpowiedzUsuń
  30. Miss u Cherry

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam!
    Myślałam, że para Dramione jest nielogiczna, ale gdy poznałam parring Drapple i weszłam na Waszego bloga... Nie zmieniłam zdania. Ten parring jest wciąż nielogiczny, ale Wasze opowiadanie (uwaga! Tu użyję typowego tekstu typowego gimbusa) całkowicie ryję psychę! I szczerze mówiąc to nie wiem czy w dobrym sensie czy nie. Kiedy czytam te posty nie mogę powstrzymać śmiechu! Co jak co, ale pisanie wychodzi Wam wspaniale! ;D
    Selene Neomajni

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurde, to jest mega! ;D Faza (śmiech xD) na całego, genialne! Gratuluję megapomysłowości! ;)

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. A teraz takie zasadnicze pytanie: czy ty tak na serio z tym drapple? XD

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest świetne. Żałuję, że dopiero teraz ,,wiatr" mnie tu poniósł. Proszę napisz coś jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chcę więcej XDDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcemy więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Zyjecie jeszcze??? Chcemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu dopiero teraz na to trafiłam...

    OdpowiedzUsuń
  39. prosze wstaecie coś jeszcze, albo chociaż napiszcie że kończycie bloga

    OdpowiedzUsuń